duminică, 24 ianuarie 2010

Avertisment

Sambata, 23. ianuarie, seara tarziu, eu cu Mimi la ea in pat, la giugiuleala de "noapte buna".
Mimi: "Mami, te rog sa ai grija sa nu adormi aici, la mine in pat, ca eu maine dimineata ma trezesc devreme ca trebuie sa ma joc "Kinderheim" (casa de copii) si acolo sunt si bebei si plang si tipa si te vor trezi, si nu cred ca vrei asta duminica dimineata, nu?"
Imi vine sa rad cu gura pana la urechi, sunt insa serioasa si promit sa am grija.
Urmeaza Iubi la pupaceala, povestioare, mangaieri si visari.
Il astept nerabdatoare in bucatarie sa-i povestesc FAZA. Nothing special, deoarece si el fusese avertizat cu aceeasi fermitate de pericolul cu bebeii din Kinderheim-ul de dimineata.
Radem in HOHOTE! Cata consecventa, organizare, grija!!!

4 comentarii:

  1. Pai poate o sa fie la fel de grijulie cu tine si cand va fi bebe ala adevarat. Sa te menajeze si atunci ... Ce fain ar fi!

    RăspundețiȘtergere
  2. he, he, ce idilica e viata la Viena :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andreea:
    Va avea scenariul real, gata servit! Incearca sa ne convinga sa nu mai luam carut, ca asa mic cum va fi bebe la inceput are loc la ea in carutul de papusi ... Deci chiar promite!
    @Dollo:
    Da, e pasiunea, fascinatia "Pretend play"-ului. Si noi ne balacim cu dragoste in lumea asta construita de Mimi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu ce sa inteleg din ceea ce sugereaza ea si nu stiu daca am inteles la ce te refereai tu. Sau mai bine spus, nu stiu daca tu ai inteles ce-ti "transmite" ea prin propunerea de a nu-i mai lua lui bebe carut.
    Chiar ca promite. This is the beginning!

    RăspundețiȘtergere