vineri, 15 ianuarie 2010

O poveste cu un motan

E 7:15. Ca de obicei cu sufletul la gura.
Cum iesim din casa, Mimi: Mami, vrei sa-tzi spun o poveste cu un motan?
Eu: Daaaa!
Mimi:
A fost odata, ca de n-ar fi nu s-ar povesti, o fetita, mica, mica si draguta. Avea doar trei ani. Mamica ei a "murat" fiindca era tare tare batrana. Si ele aveau si un motan. Si motanul a avut acum grija de fetita. O imbraca, ii punea rochite, o pieptana si mergea cu ea la gradinita. Se juca cu ea cu polly pocket si se uitau la filme si se plimbau. Si cand fetita a crescut, motanul a dus-o si la scoala si facea lectii de pian cu ea.
Si motanul a avut mare grija de fetita. A dormit cu ea, cand ii era frica de Krampus (un personaj rautacios care-l insoteste pe Mos Nicolae si ii pedepseste pe copiii care nu au fost cuminti, traditie austriaca), si impreuna cu fetita lui, motanul l-a asteptat si pe Mos Craciun. Si intr-o zi era "Fasching" (carnaval) la scoala fetitei si ea trebuia sa cumpere un costum pentru carnaval. Si l-a rugat pe motan sa mearga cu ea la magazin. Motanul a zis ca ii e somn si nu vrea. Atunci fetita trista s-a dus singura la magazin si in loc sa-si cumpere un costum de "Fasching" i-a cumparat motanului o cravata, ca sa-i faca o surpriza. Si cand a ajuns acasa, fetita a fost foarte mirata, deoarece motanul impodobise toata casa, facuse "Kekse" (biscuiti) si pregatise costumele de Fasching. Ea i-a dat iubitului ei motan cravata cadou si s-au imbracat amandoi in costume si au facut o party.
Si mai am o poveste cu niste bunici si cu ochelarii lor, da e prea lunga si ajungem cu metroul la scoala, ti-o spun alta data.
Imi plac povestile lui Mimi, o s-o rog sa-mi mai zica dimineata povesti pentru a compensa povestile de seara, pe care tre sa recunosc, ca noi doar i le CITIM, cateodata cu sictir si in graba mare, de sete sa mai vedem un episod din "24" inainte de a pica anihilati de oboseala.
MEA CULPA!

7 comentarii:

  1. Da, frumoasa poveste. Ea stie deja de venirea lui bebe? Nu mai tin minte ce mi-ai spus cand am vorbit.
    Si mai am o curiozitate: povestea in ce limba ti-a spus-o?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nu stie inca, mai astept un pic ...
    Povestea mi-a spus-o in romana cu cativa termeni imprumutati direct fara traducere: Fasching, Krampus ...
    MERCI, esti prima mea comentatoare!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Sa fii sanatoasa, sa ai o sarcina usoara si o nastere asemenea, sa te bucuri de ingerasii tai si sa ai o viata senina si implinita alaturi de ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehehe ... cuvantul de verificare la comentariul meu anterior era "bless". Asa ca-ti spun si eu: bless you all!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ati venit in blogosfera!
    cu catel, cu pisic, si mai ales cu imaginatine debordanta :)
    asteptam si o nastere in direct, ceva? ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @dollo:
    pai cum? toata lumea are blog, ce noi nu?
    da, noroc cu imaginatia lui mimi pentru o deschidere de blog draguta, ca dupa aia a mea ...
    buna ideea, as sparge toate blogurile c-o nastere in direct, da, ssssstttt, sa nu nu fure altii ideile ...

    RăspundețiȘtergere
  7. @andreea:
    multzam, mai ales de sarcina usoara, ca se pare ca de la ultima sarcina de acu 8 ani, am cam pacatuit!

    RăspundețiȘtergere